dissabte, 26 d’agost del 2017

Dia 13: Can Tho (dia 1)

Holaaaa!!!

El dia d'avui ha estat molt tranquil, al menys per mi... avui ens tocava el trasllat a Can Tho, al delta del Mekong (al sud de Vietnam). Avui hem pogut descansar una mica després del dia d'ahir, ja que ens venien a buscar amb un taxi a les 10:00 per a portar-nos a l'aeroport de Danang. A l'hora prevista (de moment no hem tingut cap mena de problema amb els avions... toquem fusta!) hem sortit en direcció a Can Tho, a on hem arribat una horeta més tard. Ja ens havien avisat que pràcticament només es podia fer el trasllat de l'aeroport en taxi i a més el nostre homestay (com un alberg però molón) està a pendre pel sac de la civilització, enmig del no res, en un afluent del riu Mekong. Així doncs, hem agafat un taxi que ens ha portat... i quin lloc més espectacular!!! està al mig de la natura i les habitacions són unes cabanetes que hi ha passat un pont suspès a sobre del riu (la primera vegada que l'he passat m'he cagat una mica! amb les motxilles i tot m'ha donat la sensació que es movia moltíssim!!).

A l'arribar al homestay hem dinat alguna cosa al mateix restaurant (amb unes vistes super maques del riu i unes tumbones per poder estirar-te allà mateix) i després jo m'he vingut a l'habitació a dormir una mica perquè em feia molt de mal el cap... maleïda migranya!! m'he près algo perquè anava a més, i m'he quedat descansant mentre la Glòria se n'anava en bici amb un noi madrileny que hem conegut al mateix restaurant a l'arribar. Quan se m'ha passat una mica he estat llegint una mica a les hamaques de fora de l'habitació fins que ha arribat la Glòria del passeig amb les bicis, i m'ha explicat que han anat fins a un poblet d'aquí a prop i que han passejat pel seu mercat i s'han parat a pendre algo per allà. M'ha portat rambutans (si és que ets un sol!!!) i ens els hem estat menjant les dues a les hamaques.

Aquí us deixo algunes fotos del homestay, és una passada!!





Després hem anat a pendre algo al bar i ens hem vingut a dormir... aquest lloc és massa relaxant i a més demà ens hem d'aixecar molt d'hora!!! el mercat flotant ens espera! i quina ha estat la nostra sorpresa al veure una súper aranya a la mosquitera, i com saltava la tia... som massa urbanites les dues!!! jejejeje. I se senten tots els sorolls dels animals del voltant... molt relaxant! (esperem que no entri cap cocodril ni cap mico!! xDDD és broma!!!)


Bona nit!!!

3 comentaris:

  1. La veritat és que com dia de relax te pintaza, al costat del riu, hamaques, natura....

    Espero que no torni el mal de cap!

    Molts petons guapes!

    ResponElimina
  2. Uoooo, la verdad es que cuando me lo enseñaste, no tenía muy claro que fuese una buena idea ir a ese homestay (ya sabes que yo no soy mucho de ir a sitios "hippies") pero tengo que reconocer que las vistas y el ambiente que transmiten las fotos dan ganas de ir a recargar pilas.

    Cuidado con los monos y los cocodrilos además de las arañas!!

    ResponElimina
  3. Aix... quin greu lo del mal de cap... sort que t'ha agafat un dia tranquil, no?
    Ei!! Estàs feta una campiona amb la teva por a les alçades, eh? Molt bé!!!
    El lloc m'ha recordat a Borneo...

    Cocodrils? 😱😱😱😱

    ResponElimina